What really grinds my gears

Kategóriák

Utolsó kommentek

  • zdyzs: @Akvyr: Elfogadom, hogy Neked nem tetszett Bangkok (nem Thaiföld, mert ott ha jól értem Ayutthayán... (2014.08.20. 15:09) Bangkok #2
  • Akvyr: @retrovírus: Tényleg nem jött át az iróia, mert szerintem szép fotók. Persze ez felveti a kérdést,... (2014.08.19. 15:08) Angkor
  • : Bocs, kicsit ironikusnak szántam, de nem ment át. Arra gondoltam, hogy nem valami tehetséges fotós... (2014.08.19. 15:00) Angkor
  • Akvyr: @zdyzs: Oké, akkor te abba a hárommillióba tartozol akinek tetszik Thaiföld, én pedig nem. Ennyi o... (2014.08.19. 14:59) Bangkok #2
  • zdyzs: @Akvyr: Annyira nem, hogy szerintem abszolút nincs igazad. Indonéziáról nem tudok nyilatkozni, de ... (2014.08.19. 14:47) Bangkok #2
  • Utolsó 20

Update + Irány ÁZSIA!!!

2014.07.05. - Akvyr Szólj hozzá!

Időközben kitüntetett mesterdiplomát szereztem a BME-n, melyet megelőzött egy idegösszeroppanásokkal tarkított időszak, ugyanis egyszerre kellett helytállnom hétköznapokon több párhuzamosan futó munkában, hétvégente a londoni start-up és a CKAA kommunikációs vezetőjeként többször voltam külföldön, és akkor a diplomamunka kutatás-írás és államvizsga felkészülés már csak hab volt a tortán. Jelentem, túléltem! És a CKAA-s videó is elkészült (ezt még egy korábbi posztban ígértem: https://www.youtube.com/watch?v=xsg2IQKvTKI )

Munka: egyébként most a WWF-nél dolgozom (a pandás szervezet, tudjátok...), illetve egy ENSZ FAO-s balkáni árvíz adaptációs projektben vagyok benne, mindkettőt imádom és nagy megtiszteltetés ezeknél a szervezeteknél dolgozni. A Visegrádi Alapnak készülő kutatás lassan lezárul, az Autonómia Alapítványos megbízásomat illetve a BME EZK-s alelnökségemet sajnos az iménti dolgok miatt fel kellett függesztenem. Nagyon hasznos és tanulságos öt év volt az EZK-ban, tulajdonképpen szinte minden jó itt kezdődött... :)

Réka most Nyíregyházán van, én pedig a volt évfolyamtársaimmal megünneplem a diplomát a Balatonon, majd egy napra munka miatt Belgrádba kell utaznom a FAO-sokkal. Az igazi kaland azonban csak ez után kezdődik: ÁZSIA!!!!

Jövő hét szombattól több mint másfél hónapra backpacking túrázni megyek Kínába és Délkelet-Ázsiába (Thaiföld, Kambodzsa, Vietnám...) két barátommal (Andris jól beszél kínaiul, Gergő elég nagy utazó) akikkel voltam már több helyen Európában és Észak-Afrikában. Úgy jött ki, hogy ők éppen Ázsiában vannak, én pedig két hónapig ráérek két munka között, tehát ideje elkezdeni megvalósítani a gyerekkori álmokat :) Nagyon rá vagyok pörögve, szóval még garantáltan lesz erről poszt az indulás előtt! Az útiterv:

útvonal_2.png

 Szerk: a korábbi 250 posztomat archiváltam és úgy döntöttem nem teszem publikussá, mert csak. Esetleg az unokáknak megmutatom majd 100 év múlva :)

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://grindingmygears.blog.hu/api/trackback/id/tr185520580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása